środa, 28 lutego 2018

Kluski Śląskie z Dynią

Kluski troszeczkę zmodyfikowane ale tak samo pyszne jak te standardowe.


Kluski Śląskie z Dynią

Składniki

  • 70 dag ugotowanych ziemniaków
  • 30 dag ugotowanej dyni
  • 25 dag mąki ziemniaczanej
  • 1 żółtko
  • 1/2 łyżeczki soli
  • szczypta mielonej gałki muszkatołowej



Przygotowanie


  1. Ziemniaki i dynię przecisnęłam przez praskę.
    Do masy wsypałam mąkę, sól, gałkę muszkatołową, wbiłam żółtko i zagniotłam ciasto.
    Następnie odrywałam kawałki ciasta i formowałam kulkę w której robiłam palcem zagłębienia. Lekko spłaszczałam.
    Wrzuciłam na osoloną, wrzącą wodę i gotowałam ok 3-4 min od chwili wypłynięcia.

    Podawać z ulubionymi dodatkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lasagne

Mój ulubiony przepis na Lasagne. Pyszna, sycąca. Składniki: Makaron Lasagne 700g mięsa mielonego 2 cebule 4 ząbki czosnku 1 puszk...